- Müşteri Memnuniyeti
- Motorlu Kurye
- Acil Kurye
- Arabalı Kurye
- Müşteri Memnuniyeti
Kalite Politikası:
Çalışanlar arasında karşılıklı güven,saygı,sevgi anlayışı ve iletişimi geliştirerek,korkuları ortadan kaldırıp huzurlu bir iş ortamı yaratacağımız, Konukların memnuniyeti,çalışanlarımızın geleceğinin memnuniyeti olacağına inanarak daha iyi hizmet vereceğimiz,.Müşteri memnuniyetini,ihtiyaçlarını esas alarak sorunlara en hızlı ve verimli şekilde takım ruhu ile disiplinli ve ilgili yaklaşacağımız,.Hizmette sınır tanımayan,güler yüzlü,planlı ve standartları en üst seviyede olan kaliteli hizmeti vermeyi ilke edineceğimiz,.Sözlerimizin arkasında olacağımıza asgari hata ile görevlerimizi yerine getireceğimize, yeniliklere ,yaratıcılığa açık olacağımıza ve otelimizde oluşturulan kalite güvence sisteminin devamını sağlayacağımızdırVizyonumuz:
Modern taşımacılıkta İstanbul ve diğer çevre şehirlere yayılma ve müşteri beklentilerinin hep önünde olma stratejisiyle, farklı formatlarda hizmet vererek müşteriye en yakın olmaktır.Misyonumuz :
Taşımacılık sektöründe öncü konumunu güçlendirmek ve faaliyet gösterdiği merkezlerde lider ya da ikinci konumda olarak, sektörde örnek gösterilen, güçlü bir bölgesel zincir olmaktır. Stratejilerimiz AltınKurye stratejilerini, misyonu doğrultusunda, faaliyet gösterdiği merkezlerde hizmet standartlarını yukarı çekecek müşteri memnuniyeti anlayışı ile sürdürülebilir kalite, saygınlık ve sektörel liderliği sağlamak üzerine yapılandırır. Altın Kurye’nin ana stratejisi müşterilerine modern, güvenilir, ekonomik ve yüksek kalitede hizmet sunmaktırDevamını Oku »
Rapid SSL Sertifikası
2013 © Altın Kurye. Tüm Hakları Saklıdır Moto Kurye | Motorlu Kurye | Kurye Siparis | www.altinkurye.com.tr | kurye Bölgeleri
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder